Estratègies per assolir una comunicació efectiva amb les famílies

14/11/2024 18:00 - 20:00 pendent

INFORMACIÓ GENERAL

Formació destinada a tècnics i tècniques d’entitats esportives homologades englobada dins el calendari de formacions de caràcter transversal. La formació serà certificada per l’Escola Catalana de l’Esport com a formació contínua, sempre i quan es completin un mínim de 10 hores en el conjunt de formacions.

En aquesta formació donarem recursos aplicats per aconseguir millorar la comunicació amb les famílies, plantejant un marc de referència inicial i resolent situacions reals i aplicades per poder garantir que la relació amb aquest col·lectiu sumi en el desenvolupament de les jugadores i jugadors.

GUIÓ XERRADA
  1. Comprenent la conducta humana, i especialment la dels pares i mares.
  2. Estratègies per controlar les nostres emocions
  3. Estratègies per resoldre situacions conflictives amb les famílies.
  4. Programar la temporada per assolir una millor comunicació amb les famílies.
FORMADOR: PERE ALASTRUÉ

Pere Alastrué Pozo

Co-creador del model d’esport escolar Juga Verd Play (Consell Esportiu del Baix Llobregat)

Llicenciat en Psicologia per la UAB.

Màster en Psicologia de l’Esport i l’Activitat Física per la UAB.

Autor del llibre: L’educació en valors a través de l’esport: recursos per als diferents agents esportius.

Formador i assessor tècnic en psicologia de diferents estaments públics.

Formació Preu Reserva
Formació continuada - Comunicació amb les famílies (Pere Alastrué) 0 €