Com afrontar conflictes de convivència en grups d’entrenament

12/12/2024 18:00 - 20:00 pendent

INFORMACIÓ GENERAL

Formació destinada a tècnics i tècniques d’entitats esportives homologades englobada dins el calendari de formacions de caràcter transversal. La formació serà certificada per l’Escola Catalana de l’Esport com a formació contínua, sempre i quan es completin un mínim de 10 hores en el conjunt de formacions.

Una formació sobre els conflictes que poden aparèixer durant una sessió d’entrenament. Com podem aprofitar el conflicte per fer-ne una oportunitat d’aprenentatge sense abandonar la sessió de treball.

GUIÓ XERRADA
Conceptes bàsics de pau y violència. Què son? D’on venen? Com es fan?
Perspectiva positiva del conflicte. Us adequat del poder. Com aprofitar els conflictes en lloc d’evitar-lo?  Soc un tècnic o tècnica creador de conflictes?
Fases del conflicte. Enfoc punitiu vs enfoc restauratiu. Actituds en front del conflicte. Puc escollir la mi actitud en front del conflicte? Quines actitud hi ha disponibles? Quina és la meva actitud habitual y quins resultats em comporta?
Recursos pràctics per a transformar conflictes en oportunitats. Com atendre els conflictes sense deixar d’entrenar?  Com podria atendre a las persones i a l’equip al mateix temps? Puc entrenar i educar al mateix temps?
FORMADOR: ANDRÉS BARRIENTOS

– Professor d’educació física a primària i secundaria des de 1998.-

– Entrenador nacional d’ hoquei herba amb 33 anys d’experiència. Actualment àrbitre nacional.

– Membre del comitè científic de l’ ISSO (Internacional Sport Sociological Obsservatory).

– Mediador de conflictes del Consell de l’ Esport Escolar de Barcelona.

– Fundador del Catalonia Hockey Club.

– Col·laborador a l’ Escola de Cultura de Pau de la UAB, Universitat Blanquerna, Universitat de Barcelona i UAB educació.

– Formador de formadors a Espanya, Argentina, Mèxic, Perú i Guatemala.

– Coautor del llibre ”Cultura de paz en el deporte»

– Certificat en coaching esportiu, intervenció grupal i dinàmiques d’alt impacte.

Formació Preu Reserva
Formació continuada - Com afrontar conflictes de convivència (Andrés Barrientos) 0 €
Afegir a la Reserva