Entrena i creix: Guia essencial per a la preparació física en edat escolar

24/10/2024 18:00 - 20:00 INEFC BARCELONA

INFORMACIÓ GENERAL

Formació destinada a tècnics i tècniques d’entitats esportives homologades englobada dins el calendari de formacions de caràcter transversal. La formació serà certificada per l’Escola Catalana de l’Esport com a formació contínua, sempre i quan es completin un mínim de 10 hores en el conjunt de formacions.

Aquesta en concret s’especifica en el tema de l’entrenament físic, …. LOREN IPSUM…

GUIÓ XERRADA
  1. Entrenament de força. Què és? Beneficis?
  2. Edat Biològiva vs Edat Cronològica.
  3. Especialització precoç vs Especilització tardana.
  4. Quines son les demandes físiques de cada esport?
  5. LTAD (Desenvolupament Atlètic a llarg termini).
  6. Nivell 1. Introducció. 0-6 anys. Exemple entrenament Nivell 1.
  7. Nivell 2. Fundamentals. 6-9 anys. Exemple entrenament Nivell 2.
  8. Nivell 3. Aprendre a entrenar. 8 a 12 anys. Exemple entrenament Nivell 3.
  9. Nivell 4. Entrenar per entrenar. 12 a 15 anys. Exemple entrenament Nivell 4.
  10. Nivell 5. Entrenar per competir. 14 a 17 anys. Exemple entrenament Nivell 5.
FORMADOR: ROGER FONT

Graduat en ciències de l’activitat física i l’esport (2015). Màster universitari en rendiment esportiu. Tecnificació i alt nivell. (2017). Máster professional en esports col·lectius. (UB, 2017). Internship de Sports Performance a Purdue (USA). Preparador físic d’alt Rendiment en diferents esports com bàsquet, rugbi o volei platja.

Formació Preu Reserva
Formació continuada - Entrena i creix (Roger Font) 0 €