Informació 2024/2025

Les Jornades “L’esport fa escola!” son un recurs adreçat al professorat dels centres educatius de Barcelona per tal de garantir la correcta aplicació de les unitats didàctiques i situacions d’aprenentatge dels programes que s’han inscrit del Pla Escola Esport Ciutat.

A partir de 10h realitzades de formacions de les Jornades disposareu d’un certificat d’assistència acreditat per la Universitat de Barcelona.

Consulta les formacions del Pla Escola Esport Ciutat i apunta’t a través de la fitxa, on podràs consultar tota la informació relacionada. És imprescindible apuntar-se i tenir el codi QR per accedir a cada formació. (caldrà que us descarregueu el pdf amb el codi QR al final de la reserva)

Dins les Jornades oferim un Acte central del dia 30 d’octubre de 2024 a l’INEFC. Aquesta sessió és molt recomanable per a tot el professorat perquè es treballaran temàtiques transversals i us encoratgem a que com a mínim hi assisteixi un representant de cada centre educatiu. La inscripció a aquesta sessió va separada de les inscripcions a les formacions de cada Programa.

FORMACIONS

del Pla Escola Esport Ciutat
Consulta les diferents formacions i apunta't a les que t'interessi
Consulta-les